10 tipů, jak efektivněji pracovat v kanceláři


Mějte uklizeno. Nemyslete si, že chaos je výsadou inteligence, nemusí to vždycky platit. A sáhněte si na srdce: opravdu se vám v nepořádku pracuje příjemně?

Nainstalujte vhodné osvětlení. Je prokázáno, že nedostatek světla vede k únavě a podstatně snižuje výkonnost.

Vybavte se kancelářskými potřebami. Kvalitní tužky, propisky, pera, tiskopisy, papíry, lepicí pásky, obálky, desky… vše musíte mít po ruce a v dostatečném množství. Pravidelně svůj inventář doplňujte.

Přidejte trochu inspirace. Ať už půjde o květinu, obraz na zdi nebo obrázek od vašich dětí, zútulněte si trochu sterilní pracovní prostředí. Ale všeho s mírou.

Zajistěte v kanceláři správnou teplotu. Mělo by vám být akorát. V zákoně je přesně stanoveno, že teplota by se zde měla pohybovat v rozmezí 20 a 28 stupni.

Stanovte si dva nebo tři časy během dne pro čtení emailů, jinak budete co chvíli nakukovat a zjišťovat, jestli vám nepřišla nová pošta. Získáte tím spoustu času navíc, uvidíte.

Nešetřete na stolním kalendáři. S ním se vám budou lépe dodržovat termíny, nebudete zapomínat na schůzky, vše budete mít přímo na očích. Velký kalendář vám ukáže váš týdenní nebo měsíční program.

Zorganizujte si své složky, udělejte v nich pořádek. Nikdy nebudete ztrácet drahocenné minuty hledáním pošty, smluv nebo jiných dokumentů.

Dělejte si pravidelné přestávky a chvilku si odpočiňte. Psychicky i fyzicky. Buď se jděte projít třeba pro kávu, nebo se protáhněte několika cviky. Přestávky jsou důležité pro regeneraci organismu.

Investujte do kvalitní židle. Samo sebou, když v kanceláři trávíte víc času, než doma.

Autor obrázku: Andrew Basterfield

Sdílejte článek s přáteli


10 tipů, jak efektivněji pracovat v kanceláři

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.